Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2018

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΣΕ ΦΑΛΑΓΓΑ (ΚΟΝΒΟΙ) ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

1. Ο επικεφαλής της αποστολής  ηγείται της φάλαγγας (κονβόι) και αποκαλείται πλοηγός, ενώ το τελευταίο όχημα αποκαλείται σκούπα. Τα παραπάνω οχήματα θα πρέπει να προσδιορίζονται πρίν ξεκινήσει η αποστολή . Και τα δυο παραπάνω οχήματα πρέπει να φέρουν πορτοκαλί φάρο .
2. Ο πλοηγός της αποστολής συγκαλεί συνάντηση πριν την αποστολή , ώστε να ενημερώσει τα μέλη που συμμετέχουν και να τους υπενθυμίσει τον κανονισμό της φάλαγγας .
3. Αν για οποιοδήποτε λόγο χρειαστεί ένα μέλος να μείνει πίσω, ειδοποιεί τα επόμενα οχήματα να προσπεράσουν και ενημερώνει το τελευταίο όχημα  (σκούπα). Η σκούπα είναι υποχρεωμένη να μείνει με το μέλος και το συνοδεύει μέχρι να επιστρέψει στη φάλαγγα. Κανένα μέλος δεν μπορεί να αποχωρήσει απ' τη φάλαγγα  χωρίς να ενημερώσει τον επικεφαλή της αποστολής .
4. Όλοι οι οδηγοί είναι υπεύθυνοι για τους συνεπιβάτες τους.
5. Όλοι οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να ξέρουν ποιο όχημα βρίσκεται πίσω τους και να έχουν οπτική επαφή (καθρέπτες). Αν σε οποιαδήποτε φάση της αποστολής  το χάσουν θα πρέπει να σταματήσουν και να περιμένουν μέχρι να τους προφτάσει.
6. Όταν ένα όχημα φτάνει σε μια διασταύρωση είναι υποχρεωμένο να περιμένει μέχρι να γίνει γνωστό στο επόμενο όχημα η διαδρομή που ακολουθούμε . Το επόμενο όχημα οφείλει να δείξει ότι κατάλαβε ενδεχόμενη αλλαγή πορείας και να κάνει ανάλογο σινιάλο με τα φλάς.
7. Κρατήστε αποστάσεις ασφαλείας ανάμεσα στα οχήματα σε οδήγηση στο χώμα και ειδικότερα όταν τα φρένα είναι βρεγμένα . Εφόσον η φάλαγγα  σταματήσει μέσα στην διαδρομή για οποιονδήποτε λόγο πλήν διαλλείματος ,τα οχήματα θα πρέπει να διατηρούν τις μεταξύ τους αποστάσεις για τυχών μανούβρες.
8. Σε δύσκολα εδάφη αφήστε το προπορευόμενο όχημα να ολοκληρώσει την διαδρομή του πρίν ακολουθήσετε. Αυτό ισχύει για απότομες ανωφέριες, κατωφέριες, πέρασμα εμποδίων. Κάθε οδηγός που ολοκληρώνει ένα δύσκολο πέρασμα  θα πρέπει να ειδοποιεί μέσω ασύρματης επικοινωνίας τον οδηγό του επόμενου οχήματος.
9. Κανένα όχημα δεν επιτρέπεται να προσπερνά τον επικεφαλή  εκτός περίπτωσης ανάγκης ή απο πρίν συνεννόησης.
10. Όταν ένας οδηγός χρειαστεί βοήθεια ανάβει τα αλάρμ και ειδοποιεί μέσω ασυρμάτου. Όταν απαιτείται ρυμούλκηση, ο επικεφαλής  ορίζει ποιός θα την αναλάβει και είναι υπεύθυνος για το πέρας αυτής.
11. Αφήνουμε το κάναλι επικοινωνίας ανοιχτό για να λαμβάνουμε τις πληροφορίες που λέει ο πλοηγός και σε περίπτωση εκπομπής, αυτή δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 10 δευτερόλεπτα.
12. Όλα τα οχήματα θα πρέπει να έχουν τις δέστρες τους (μπρος και πίσω) και να είναι εφοδιασμένα με τον απαραίτητο ελάχιστο εξοπλισμό, ο οποίος  αποτελέιται απο ιμάντες ρυμούλκησης, κλειδιά, φτυάρι, πυροσβεστήρα και κουτί πρώτων βοηθειών.
13. Τα οχήματα που  κινούνται σε φάλαγγα πρέπει να έχουν  τα φωτά ανάμενα  .
14. Tηρείτε πάντα τον Κ.Ο.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου